בלוג
22
בלוג פרס ראשון בדופלנד!

שלום לכל הדופלנדים,

השבוע ממש עוד רגע חולף לו ואיתו מגיע בלוג הפרס שלנו! ואו אז מה זה בעצם בלוג הפרס? אני אסביר, מידי פעם תהיה לכם אפשרות להשיג פריטים נדירים דרך כתיבה איכותית, בעלת נכונות והשראה.

בבלוג זה אני רוצה הפעם שכל אחד יכתוב לי מה הוא מאחל לעצמו לכבוד השנה האזרחית החדשה ואני כמובן מתכוון לשנת 2023, אני רוצה שתכתבו כל מה שעולה לכם לראש ותאחלו לעצמכם כל דבר אפשרי שהוא כמובן חיובי. למי שלא שם לב, מעתה והלאה ניתן להגיב על כל בלוג. 

שני הכותבים שיכתבו לנו בצורה הכי איכותית ונכונה יזכו בכובע פנדה מ-ו-ש-ל-ם!!

בנושא אחר לגמרי, שימו לב כי קטלוג 2023 יורד הלילה מחנות הבגדים ככה שמי שלא הפסיק לרכוש את הפריטים המגה נדירים זה הזמן האחרון.

בנוסף לכך, סוף סוף ניתן לרכוש בחנות הבגדים גם נעליים מגה מושלמות!!! הנעליים לא כחלק מקטלוג 2023 לא לדאוג.

אז שלחתם לנו המון הודעות בקשר להחלפות במשחק... אנחנו מודעים לכך שאתם מאוד רוצים שיהיו החלפות ואת האמת אני יכול לגלות לכם סוד קטן שזה ממש עוד רגע כבר פה!!!

בשעה 19:00 אגיע היום לעיר לפגוש אתכם, אעשה לכם הפעלה מגה מטורפת, יהיה לכם זמן לשאלות ולבסוף אגלה לכם סוד כמוס ככה ששווה ממש להגיע, אחכה לכם.

עד כאן עדכון מהשטח, שלכם ירין.


DOPNIK
מושלםםם,האתר הכי טוב בפער שמתעלה על כל אתר אחר,אלופים!!!!!
לפני שנה
imNYTAY1
היי דופלנד אני עובר חרם ויש לי בעיות עצבים ואני מאחל לעצמי להשתפר בציונים בלימודים בחברים ואיך שאני מקבל הפסדים אני ממש רוצה לזכות בכובע פנדה אני מקווה שאקבל תודה רבה מimNYTAY1
לפני שנה
Yarin
יאללה!!
לפני שנה
DOPNIK
לבלוג הפרס: אני הייתי רוצה לאחל לי לשנה החדשה שאגשים את כל מטרותיי. השנה יש לי מטרות לעומת שנים אחרות שלא היו לי מטרות לצערי. יש מטרות אשר קשורות לאתר היקר אשר אני כותב בו את התגובה הזאת-דופלנד. ויש מטרות שקשורות למשפחה,כגון: הייתי שמח לטייל בחיק הטבע עם משפחתי היקרה והרחבה. אני מקווה להגשים את מטרותיי בצורה הטובה ביותר ואף לשאוף למטרות טובות יותר. לעוד שנים טובות כמו 2022 החולפת,שלכם DOPNIK היקר.
לפני שנה
Angel
תגובתי לבלוג הפרס היא: אני מאחל השנה לתרום יותר לקהילות ועוד..., אני רוצה לתרום המון, עם אני אסתפר, אני רוצה לתרום את שיערי שירד., אני רוצה לאסוף תרומות ולתרום אכן גם אני., לעמותות, לאנשים שצריכים את זה, בין עם זה ברפואה, או בעוני, אני ומשפחתי כבר כמה שנים תורמים תרומות (של צעצועים) לאנשים שפשוט אין להם..., אני מוותר על צעצועים, בובות, ותחפושות שלי, בשביל לשמח ילדים אחרים, זה עושה לי טוב בלב להרגיש שאחרים מקבלים משהו שהם אוהבים, אני אוהב לראות אנשים שמחים ❤
לפני שנה
DopCity
וואו וואו וואו, אהבתי! אני מאחל לעצמי לשנה החדשה קודם כל שאני אהיה בריאא, ושאני אצליח במבחנים שיהיה לי ממוצע טוב, שיהיו לי הרבה חברים לכיתה וגם בכללי מחוץ למציאות נגיד בדופלנד, אני גם מקווה שתהיה לי שנה טובה ומוצלחת ושאני אשאר כמו שאני ושאני אצליח באימונים ואצליח להשלים משימות קשות והכתבות שהמורות נותנות כמובן מעבר למבחנים, אני גם מקווה להשיג כמו שאני רוצה את כל הפריטים בדופלנד עם שותפי הטוב יובל! בינתיים יש לנו הכל חוץ מכובע צפרדע, שזה ממש משמח אותי! תודה רבה לכם צוות דופלנד!!
לפני שנה
TOTOATO
יאוואואוו ישששש יאלללהההה מתחיליםםם
לפני שנה
lili5
אני מאחלת לעצמי לשנת 2023 בריאות, הצלחה בכל דבר, לעשות את הדברים שלא הספקתי לעשות בשנה החולפת, להיות מאושרת, להמשיך להנות בדופלנד ולצבור חוויות טובות וחברים.
לפני שנה
Actress
אני מאחלת לעצמי קודם כל שנה טובה יותר מזו שהייתה P: אני מאחלת לעצמי לסיים את השנה עם הרבה הרגשה טובה, שהשגתי את מטרותיי . להתקדם בפן האישי, הפיזי, הלימודי והעצמי . להרגיש טוב יותר עם עצמי ולעבוד על מידות שחשובות לי בשביל עצמי . בעז״ה עד 2024 מאושרת ובריאה❤️
לפני שנה
Wednesday
אהבתי מאוד בלוג מטורף 3> אני מאחל לעצמי לשנה החדשה שאצליח בלימודים, שאצליח להיות אדם טוב יותר כמו: לשמור יותר על הסביבה, לעזור לאחרים, להיות סבלני, ועוד... בהצלחה לכולם בתחרות ואם לא זכיתם לא נורא תמיד יש את הפעם הבאה❤
לפני שנה
TheQueen
ואווו!! נוראאאא מגניבב ;) קודם כל אאחל לכולם שנה טובהה :) אני מאחלת לעצמי לכבוד שנת 2023 שאגשים לעצמי את כל החלומות והמטרות שלי :) שאני אצליח להשיג לעצמי ממוצע טוב יחסית ... שאני אהיה בריאה ואעזור לאנשים אם הם יצטרכו :) שאשמור על הסביבה ועל בע"ח החיים בה וגם בני האדם. שלעולם לא אתעלל בבעל חיים או בבן אדם. ושאם אראה נזקקים, יתומים ,הומלסים אתרום להם קצת כסף ואוכל אם יהיה לי. ושאתרום שוב פעם את השיער שלי כשאגדל ושתמיד אבל תמיד אהיה מאושרת.
לפני שנה
Apolo
לשנה החדשה אני מאחל לי אושר, עושר, והרבה כושר, שאצליח בכל מה שארצה לעשות, אני מקווה מאוד שאני אעזור בניקיון חופים ואתרום מעצמי לקהילה ואעזור בבתי אבות. אני מאחל לעצמי להיות בן אדם טוב יותר, ולהיפתח לאנשים חדשים. אני מאחל לעצמי ציונים יותר טובים, ושאני אשתפר בלימודים. אני מאחל לעצמי ללמוד מטעיות ולצמוח מהם. אני מאחל לעצמי להצליח בקבוצת כדורעף שאני נמצא בה ולהביא הרבה ניצחונות. אני מאחל לעצמי שנה של אושר שמחה עצב כעס וכל רגש שאני יכול לחוות אי פעם. אני רוצה לנצל את השנה הזאת הכי טוב שאני יכול!
לפני שנה
Tears
אז ככה אני מאחל לעצמי לשנה החדשה בעיקר להיות בן אדם יותר טוב , כלפי הזולת וכלפיי הסובבים אותי , שאני אהיה הגרסה הטובה שלי בכל יום, ובכל יום אני אגיד תודה למי שהביא אותי לעולם הכה נפלא הזה, שלפעמים מלווה בקשיים, ואני מאחל שאני אהיה בריא תמיד ולא אתן לאף אחד ולמשהו לשבור אותי (:
לפני שנה
BOBBOB
אני מאחל לעצמי שכל בוקר אקום בשמחה. כל דבר בחיי יבוא לטובה, מחשבות טובות, ריגושים, ונפש בריאה. אני מאחל לעצמי שאמשיך להיות מי שאני, שאהיה גאה במעשי ושאהיה אדם טוב יותר. אני מאחל לעצמי שאצליח במטרות שלי, בחלומות שלי, בשאיפות וגם אם נכשלתי אני מאחל שיהיה לי את האומץ לנסות שוב. אני מאחל לעצמי להתגבר על כל מכשול, לדלג על מי שלא עושה לי טוב. אני מאחל בריאות, אני מאחל שמשאולות ליבי יתגשמו. לסיכום, בסה"כ אני עוד אדם שרק רוצה להיות מאושר, אחד שרוצה להיות הגרסה הטובה ביותר של עצמו.♥
לפני שנה
Yuval
מאחל לעצמי לשנה החדשה שכל יום יהיה לי לימוד חדש, שכל יום אעזור לאנשים שצריכים עזרה, שאתרום מהזמן שלי לאחרים, שאדע לנצל את הזמן לטובתי, שאתקדם בכינור (חייב להתאמן שלוש שעות ביום לפחות!), שאצליח בכל הלימודים שלי, שאדע לשקול את העניינים לטובת כל מי שמשתתף בהם, שאהיה אכפתי יותר, מקשיב יותר, תורם יותר, משקיע יותר ומתאמץ על מה שחשוב לי. שאצליח להעמיד לעצמי מטרות, להגיע אליהן, ולהעמיד מטרות רקוחות מהן. שתהיה שנה מוצלחת שמחה בריאה וטובה לכל העולם!!
לפני שנה
Roni
אני מאחל לעצמי ולכל בן אדם בעולם להפסיק להשתנות בשביל אחרים הגיע הזמן שנבין חברים אנחנו יפים בדיוק כמו שאנחנו ואנחנו ממש אבל ממש לא צריכים להשתנות!! תאמינו בעצמכם תישארו בדיוק כמו שאתם! תהנו תחייכו תשמחו ותעריכו את מה שיש לכם כי הרבה אבל הרבה אנשים היו שמחים להתחלף איתכם
לפני שנה
kazu
טירוף!
לפני שנה
zagzag
מה שאני מאחל לעצמי לשנה החדשה זה שיפור בציונים כי יש לי ירידה בציון ירידה לא קטנה אני מאחל לעצמי גם שאני יכיר חברים חדשים שאני ישתפר בכדורסל ושאני היה השחקן הכי נדיר בדופלנד הא ושאני יתעצבן פחות מהר למה ליפעמים יש לי מכה של עצבים מקווה לזכות (;
לפני שנה
BRUH
לבלוג הפרס: אני מאחלת לעצמי לשנת 2023 דבר ראשון לקבל כובע פנדה.. :) חח דבר שני, להשתפר במקצועות שאני יותר חלשה בהם.. להיות כמה שיותר בריאה כי לצערי כבר חליתי מלא פעמים השנה.. אז אני עוברת לבית ספר חדש, ואני מאחלת לעצמי גם לפגוש ולהכיר מלא חברים חדשים:) וכנל על חברים באתר הזה כי רק עכשיו בערך שפתחתי את המשתמש:) להיות הכי מאושרת בעולם כי שמחה זה הכי הכי חשוב, לזכות לראות את הדברים הטובים בעולם, ולהצליח, ולתרום, ולעזור, ולתמוך, ובאמת להיות הכי טובה שאני יכולה❤️
לפני שנה
Henley
אני מאחלת לעצמי להשיג את המטרות שהצבתי לעצמי אם וכשיגיע הזמן המתאים (אולי השנה, אולי לא:), ולהציב מטרות ויעדים חדשים שאעמוד בהם. לזכור להסתכל על העבר, ללמוד מהטעויות ומהצלחות שבו, אך לא לשקוע בו, אלא להתרכז בהווה, ולחשוב מה אני צריכה לעשות עכשיו כדי שיהיה טוב בעתיד. D: לחשוב גם על עצמי וגם על אחרים, ולמצוא את האיזון בחיים. (היידה-בערך-חרוז-!) ולא לשכוח אופטימיות, שמחה ואמונה עצמית, כי בלי שמחה ואהבה אממ- הנה חרוז כדי שאהיה מקורית- D:
לפני שנה
DOPNIK
אני מאחל לשנה החדשה שלי המון בריאות לי ולמשפחתי. לצערי בשנה האחרונה דוד שלי נפטר ממחלת הסרטן.. דודה שלי שבורת לב ,כאובה ועצובה. :( אני ממש הייתי רוצה לשמח אותה ואף עשיתי מלא דברים בשביל זה. אך הינני מקווה שלא יקרו עוד מקרים כאלה מאחר שהמון במשפחה שלנו נפטרו לצערי מסרטן. זאת מחלה קשה והכי קשה זה לשאת את הכאב הגדול אשר מונח על כתפי האבלים. המון בריאות לכולם וכך אנוכי מאחל למשפחתי היקרה,שתהיה שנה טובה ובריאה. איחולים טובים,שלכם דופניק.
לפני שנה
Shelly
אני מאחלת לעצמי לכבוד השנה האזרחית החדשה, להתגבר על החששות שלי ולהרחיב את מעגל החברים שלי. שהקרובים לי יתגאו בי על ציונים יפים בבית הספר, שאגלה ואחקור מקומות חדשים שכלל לא ידעתי על קיומם ושאצליח לסלול את תחילת הדרך להגשמת השאיפות שלי בתחום האמנות. מאחלת לכולם שנה טובה :)
לפני שנה