בלוג
11
יום של אהבה בדופלנד!

היי דופלנדים יקרים,

מאמין שהתגעגעתם לבלוג נוסף מאיתנו.. אז מה בתכנון?

טוב אז נתחיל בכך שהיום אנו חוגגים את יום האהבה, יום מיוחד שמוקדש לאהובים ואהובות שלנו!

קטלוג פריטי יום האהבה מחכים לכם בחנות הבגדים, אז לכל מי שאוהב את יום האהבה רוצו לרכוש!!!

ציפור קטנה לחשה לי שאתם אוהבים פריטים נדירים אז במהלך השבוע הקרוב לכבוד יום האהבה מנהל יגיע להפעיל לכם וכמובן שהזוכה הגדול יקבל פרס מגה נדיר חדש!

שימו לב - היום בשעה 19:00 כל מי שהתחבר יקבל פריט מושלם לכבוד יום האהבה כחלק ממתנה יומית, תהנו!!

בנושא אחר ומרענן לגמרי, הפתעה חדשה וראשונה בדופלנד - הכירו את קורל מנהלת ההפעלות החדשה שמצטרפת לשורות הנהלת דופלנד!! מטורף נכון?? אז קורל אמרה לי למסור לכם את ההודעה הבאה ממנה:

היוש חברים לא מאמינה שהיום הזה הגיע ואני כאן אתכם בדופלנד אוקיי אז לפני הכל אני רוצה שתכירו אותי בקצרה אז קוראים לי קורל, אוהבת את הים, גלישה והכי הכי את המושב שלי! כן אני גרה במושב זה פשוט חוויה מטורפת שאני מאחלת לכולכם לחוות, לגור עם פרות, סוסים, איזה כיף זה פשוט שקט טהור. אז המנהלים סיפרו לי הרבה עליכם האמת, אל תדאגו חח כמובן שרק דברים חיוביים אז אחרי ששמעתי כל כך הרבה נראה לי שהגיע הזמן שאכיר אתכם בעצמי, לא? אז בקרוב אשלח לכם הודעה בשרת הדיסקורד של דופלנד ותדעו מתי אני מגיעה לביקור (רמז זה ממש ממש בקרוב)

אז כן קורל מצטרפת לשורות ההנהלה, אני וכל הצוות רוצים לאחל לקורל הרבה בהצלחה ובטוחים כי היא תבצע את תפקידה על הצד הטוב ביותר, ים של הפעלות בדרך אליכם!! ברכו את קורל!!

תחרות ראשונה לכבוד יום האהבה יוצאת לדרך - ספרו לנו מה הדבר הכי מרגש שמישהו עשה עבורכם?

התגובה הכי מיוחדת ואיכותית תזכה בפרס מגה נדיר!

אוהבים בארגזים, צוות דופלנד



Unusual
היום הכי מרגש שהיה לי אי פעם הוא שאח שלי קנה לי כלב חדש!!
לפני שנה
Yarin
ראשון
לפני שנה
DopCity
אני מאוד נרגש לכבוד יום האהבה האחד והיחיד! העדכון מאוד יצירתי ומושקע אהבתי! דבר הכי מרגש שמישהו עשה עבורי הוא לאמץ את הכלבה שלי, שמה ליזי (הבאנו את השם מהשם אליזבת) היא כל כך חמודה ואני משחק איתה כל היום בלי הפסקה והיא עושה לי חיוך על הפנים ואני לא יודע מה הייתי עושה בלעדיה!! דרך אגב, פעם היה לי כלב ושמו היה קספר (קספר הרוח הטובה) והוא נפטר בגלל שפעם אחת יצאתי איתו לטיול וכלב בא ונשך אותו. אני בכיתי שעתיים עליו והייתי עצוב מאוד. ואז אימצנו את הכלבה שלי לכבוד יום ההולדת שלי וזה נורא ריגש אותי!!
לפני שנה
Angel
חלק 1 לתגובה שלי: הרגע הכי מרגש שהיה לי אי פעם בחיים, היו כל כך הרבה דברים... בחרתי לשתף באחד שממש קרוב ללבי, המורה שלי הציעה לי להכנס לתוכנית בשם "המגשרים", המגשרים בעצם עוזרים לתלמידים לפתור ריבים ובעיות, מסיירים בהפסקות בכיתות, ועוזרים עם צריך לפתור דברים, המגשרים גם עובדים על פרויקטים מלמדים לכבוד דברים מסוימים כמו שבוע בטיחות ברשת, בנוסף, 3 פעמים בשנה אני נוסע למקום כלשהו, ועושים שם סדנת גישור, הייתי כרגע בסדנה
לפני שנה
Angel
חלק 2 לתגובה שלי- אחת, והיא הייתה ממש ממש מגניבה, הייתי גם ב- 2 הרצאות, מתוך 6 הרצאות, וזה ממש ממש כיף ומרגש, לדעת שאתה יכול לעזור למישהו אחר ולעלות לו חייך על הפנים, שלכם, אנג'ל
לפני שנה
DOPNIK
הדבר הכי מרגש שמישהו עשה עבורי זה כשהתמודדי לראשונה עם קושי ואותו בן אדם עזר לי בצורה מופלאה. לא מזמן,חוויתי את הקושי הראשון הגדול בחיים-פחד במה. היה לי קשה לעלות ולדבר מול כולם על הבמה,הרגשתי נבוך ומאוד התביישתי. למזלי,המחנכת המופלאה שלי ניגשה אליי. היא הבחינה בפחד במה. היא סיפרה שגם לה היה פחד במה שהייתה קטנה,היא יודעת איך להתמודד איתו. מילותיה היו כה עמוקות וחשובות. עד היום אני זוכר את המילים האלה. לבסוף,התמודדתי בזכותה עם הפחד במה. הפחד לימים עבר לי בזכות אותה מורה שגילתה תושייה,ועזרה לי.
לפני שנה
Yarin
הדבר הכי מרגש זה הבר מצווה שעשו עבורי
לפני שנה
Yuval
וואו וואו וואו!! איזה כיף לראות את ההתפתחות של האתר! לקורל המנהלת החדשה, אני מקווה שתיהני אתנו כאן באתר :) ולאתגר החדש: מה הדבר הכי מרגש שמישהו עשה עבורי ביום ההולדת ה-11 שלי, אחד החברים הטובים מהכיתה שאל אם אני רוצה ללכת אתו באותו יום למגרש. שאלתי את ההורים שלי והם הסכימו לי ללכת אליו אחרי בית הספר. אחרי שעתיים הגעתי הביתה, האור היה כבוי אז הדלקתי אותו. פתאום ראיתי את כל הכיתה, הם ארגנו מסיבה שלא חלמתי עליה אפילו. ממש התרגשתי, ורק אז הבנתי למה החבר רצה שאבוא אתו למגרש. בהצלחה לכולם באתגר :)
לפני שנה
imNYTAY1
היום הכי מרגש שלי זה שהשגתי את החבר הראשון שלי במציאות כי הייתי בחרם חמש שנים וסופסוף מצאתי חבר טוב מאוד לפני חודשיים ואנחנו משחקים כל יום ביחד
לפני שנה
1stavstar1
וואו יום אהבה כמה אהבה יש ביום הזה כלפי המשפחה החברים החברות אהבה כלפי המורים אהבה כלפי החיות או סתם אהבה אפילו כלפיי דברים שאוהבים לעשות ביום יום פשוט יום ספיישל מאחל לכולם לאהוב אחד את השני ולהפיץ אהבת חינם. (מזל טוב למנהלת ההפעלות החדשה וממש אהבתי את הפריטים ליום אהבה החדשים).
לפני שנה
1stavstar1
הדבר הכי מיוחד שמשהי עשתה עבורי, זה אמא שלי, אשר יום אחד עלה לה רעיון ואמרה לי ללכת ולהתנדב בעמותה, ותנועת נוער "שנקראת כנפיים של קרמבו" שצריכים בעיקר עזרה, בלחזק את עצמם נפשי, לעזור להם בתחומים שמתקשים בהם, לספק להם בית חם ואוהב, שתמיד משהו נמצא שם לצידם, לאהוב ולתמוך בהם שאף אחד אחר לא יכל, לשחק איתם בכל שעות הצהריים, לאכול, ולבלות גם אחרי שעות הפעילות. והם ממש נכנסו לי ללב בצורה אחרת.
לפני שנה